Bliv medlem
Log ind
Find fitnesscenter
  • Book hold
  • Holdtræninger
  • Personlig træning
  • Boot Camps
  • Øvelser
  • SATS Online
  • Squash
  • Mere om træning
  • Arbejde og sundhed
  • Vores medlemmer
  • Mad
Hjælp
  • Medlems­service
  • Medlemskab
  • Øvrige spørgsmål

Øvrige spørgsmål

Bindingsperiode

En bindingsperiode betyder, at du er bundet til at have et medlemskab I en given periode, hvilket du accepterer, når du opretter et medlemskab. Hvis en bindingsperiode er på 12 måneder, så skal du betale for et medlemskab I 12 måneder. Hvis du efterfølgende ønsker at opsige dit medlemskab, så vil du have en opsigelsesperiode.

Så selvom du vælger et medlemskab uden en bindingsperiode, så vil du stadig have en opsigelsesperiode, ved opsigelse af medlemskab.

Opsigelsesperiode

En opsigelsesperiode betyder, at du ved en opsigelse af dit medlemskab, er underlagt vores betingelser for opsigelse, som er ved udgangen af næstkommende måned fra opsigelsestidspunktet.

Så hvis du opsiger dit medlemskab i januar, så vil dit medlemskab stoppe ved udgangen af februar.

Sidst opdateret 04.10.2022

Vores rabataftaler

Vi tilbyder rabatter på medlemskab for forskellige aldersgrupper, efter firmaaftale samt hvis du er studerende eller skal have et vennemedlemskab.

  • Børn mellem 11-14 år 50% rabat. Læs mere om Together medlemskabet

  • Studerende til og med 30 år og unge mellem 15-18 år 20% rabat

  • Senior fra 65 år 20% rabat

  • Virksomhedsrabatter Rabatten varierer fra virksomhed til virksomhed. Kontakt venligst din HR afdeling i din virksomhed, for at for mere information om rabat aftale med SATS. Læs mere om virksomhedsaftaler

Sidst opdateret 27.03.2023

Du har to muligheder, når du ønsker at flytte dit medlemskab til et andet land:

Opgrader dit medlemskab

Opgrader dit medlemskab til nordisk adgang. Dette vil give adgang til Norge, Sverige, Danmark og Finland. Du kan opgradere dit medlemskab på Min side, og betalingen fortsætter i det land, du oprindeligt har tegnet medlemskabet i.

Overfør dit medlemskab

Hvis du ønsker at overføre hele medlemskabet og betalingerne til et andet land, skal du kontakte Medlemsservice i det land, du ønsker at overføres til

Min side
Member Care Norway
Member Care Sweden
SATS Medlemsservice Danmark
Member Care Finland
Sidst opdateret 26.04.2023

Du kan gøre brug af fortrydelsesretten ved at skriftlig henvendelse til Medlemsservice. Fortrydelsesretten gælder kun, hvis medlemskabet er indgået uden for et SATS-center og medlemskabet ikke er taget i brug.

Du skal selv kunne dokumentere, at fortrydelsesretten er udøvet i henhold til den til enhver tid gældende lovgivning.

Sidst opdateret 28.03.2023

Kan du ikke finde hvad du leder efter?

Svartid på chat er normalt 2 min 💙

Mandag - Fredag: 08:30 - 15:00

Lukket: 12.00-12.45 

Afvigende åbningstider:

Mandag d. 05.06-23  Lukket

Forventet svartid på mail er 2 hverdage
Gå til kontaktformular

Svartid på telefon er normalt 2 min 💙 Kan variere i travle perioder. 

Mandag - Fredag:  8.30 - 15.00

Lukket: 12.00-12.45 

Afvigende åbningstider:

Mandag d. 05.06-23  Lukket

+45 82 22 22 10

Om SATS

  • SATS
  • Firmarabat og sunde medarbejdere
  • Ledige stillinger i SATS
  • Presse kontakt
  • SATS Rewards
  • Investor
  • WhistleBlower
  • Centre

Tjenester

  • Book hold
  • Holdtræninger
  • Personlig træning
  • Boot Camps
  • Øvelser
  • Squash

Inspiration

  • Mere om træning
  • Arbejde og sundhed
  • Vores medlemmer
  • Mad

Hjælp

  • Erklæring om beskyttelse af personoplysninger
  • Kontakt medlemsservice
  • Log ind
  • Vilkår og betingelser

SATS på sociale medier

Copyright © SATS 2014 - 2023 • Sådan håndterer vi cookies og persondata.