Mine betalinger
Du kan se din betalingshistorik på Min side, hvor du også kan printe dine faktura.
Hvis en anden person end den, der er tilmeldt i dag, skal være den ansvarlige betaler for et medlemskab, skal der sendes en skriftlig henvendelse fra både den, der overtager betalingen, og den, der betales for, sammen med følgende oplysninger:
Fulde navn
Fødselsdato
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse
Bemærk venligst, at du ved at være ansvarlige betaler for et medlemskab forpligter dig til vores betalingsbetingelser for medlemskab. Der skal også oprettes en ny betalingsmetode (PBS eller Automatisk kortbetaling), og du vil modtage information på e-mail, når vi bekræfter ændringen af ansvarlig betaler. Fakturaer der allerede er genereret, tilbageføres ikke, og skal betales af den nuværende ansvarlige betaler.
Har du modtaget en betalingspåmindelse fra os kan det betyde, at vi ikke har modtaget din forfaldne betaling.
Hvis vi ikke har modtaget din betaling d. 14. i måneden, vil vi sende sagen videre til vores samarbejdspartner, Intrum. Du vil efter d. 14. modtage en betalingspåmindelse, hvor vi minder dig om, at vi fortsat ikke har modtaget din betaling.
Har vi stadig ikke modtaget din betaling 8 hverdage efter første påmindelse, vil vi sende endnu en påmindelse, denne koster 100 kr. i gebyr. Herefter vil medlemskabet blive midlertidigt blokeret, så du ikke kan tilgå centeret, indtil vi har modtaget din betaling.
Har du spørgsmål til ovenstående, eller mener du at have betalt din regning selvom du har modtaget en påmindelse, kan du få hjælpe af medlemsservice her.
Dette kan være årsagen til, at du har modtaget en betalingspåmindelse
Betalingsservice/PBS: Din betalingsservice aftale er blevet afsluttet eller afvist af din bank.
Betalingskort: Dit kort er udløbet eller er blevet spærret/udskiftet.
Girokort: Denne måneds girokort er ikke nået frem med posten.
Husk du har mulighed for at tilføje dit betalingskort, denne betalingsmetode er gebyr fri, modsætningsvis et girokort, som koster et gebyr på 39 kr. pr. måned.
Du kan ændre din betalingsmetode under “Min side” – læs mere her.
Hvorfor er min medlemspris steget?
Der kan være mange grunde til, at prisen på dit medlemskab er steget. Du kan læse mere om dette her:
Inflationsjustering
Du kan opleve at prisen på dit medlemskab er blevet justeret på baggrund ændringer i forbrugerprisindekset. (jf. punkt 7.6.1 i vores generelle medlemsvilkår.) Din nye pris vil fremgå på din månedlige regning.
Hvad er inflation?
En inflation er en general stigning i priser over tid og beregnes på baggrund af udviklingen i forbrugerprisindekset for de senest offentliggjorte 12 måneder.
Prisjustering af medlemskab
For at kunne opretholde og videreudvikle vores træningstilbud, vil vi justere priserne for medlemmerne som har en pris som afviger meget fra dagens listepriser. Du vil modtage en e-mail med information vedrørende dette når det vil ske.
Her finder du svar på spørgsmål omhandlende prisjusteringen.
Du har for nylig stoppet din bero af dit medlemskab tidligere, end du oprindeligt har oprettet. Du vil derfor blive faktureret for dit medlemskab fra den dag, du stoppede beroperioden, samt for kommende periode, hvilket gør din opkrævning højere end normalt. Det betyder ikke, at din medlemspris er steget.
Du har for nylig opgraderet dit medlemskab til et medlemskab med en højere medlemspris. Du vil herefter blive faktureret for den nye medlemspris fra den dag, du opgraderede på det første mulige opkrævning, hvilket gør den næste betaling betydeligt højere end normalt.
Du har for nylig købt en PT-pakke. Hvis du har købt en PT-pakke på afbetaling, før du afslutter din tidligere PT-afbetaling, skal du betale for begge PT-pakker på samme tid.
Hvis ingen af ovenstående årsager stemmer er gyldige for dig, kan du altid kontakte vores Medlemsservice for at få hjælp.
Du har mulighed for at tilføje eller ændre din betalingsmetode ved at logge ind på ”Min side”.
Der kan her oprettes nedenstående betalingsformer:
På ”Min side" finder du til venstre menuen ”Mine indstillinger”.
I menuen vælger du ”Betalingsmetoder”, hvor du derefter kan vælge ”tilføj betalingskort”.
Her har du også mulighed for at se hvilken betalings metode du allerede har i dag.
Kan du ikke finde hvad du leder efter?
Svartid på chat er normalt 2 min 💙
Mandag - Fredag: 08:30 - 15:00
Lukket: 12.00-12.45
Afvigende åbningstider:
Mandag d. 05.06-23 Lukket
Svartid på telefon er normalt 2 min 💙 Kan variere i travle perioder.
Mandag - Fredag: 8.30 - 15.00
Lukket: 12.00-12.45
Afvigende åbningstider:
Mandag d. 05.06-23 Lukket