Mor/baby-hold er træning af hele kroppen i et roligt og sikkert tempo, så du kan få opbygget din krop igen efter fødslen.

Holdet er for dig, som ønsker:

  • Stabilitet og styrke

  • En stærk kerne (mave- og rygmuskler)

Mor/baby-hold er til dig, der ønsker at komme i form igen efter fødslen. Her træner vi hele kroppen med særligt fokus på maven, ryggen og ikke mindst bækkenbunden, som har været ekstra belastet gennem graviditet og fødsel.

Træningen varierer fra center til center, og du kan finde elementer fra blandt andet Yoga, Pilates, BODYSTEP og Stram Op.

Du er velkommen på SATS' Mor/baby-hold efter din 8-ugers undersøgelse, eller når du har fået ok til at træne fra din læge.

Din baby er også meget velkommen på holdet. Musikken og lydniveauet er tilpasset, så de små også kan være med.

Mor/baby er for dig, som holder af bl.a. Pilates og Stram Op.

Alle kan være med. Vores instruktører skal nok sørge for, at du hurtigt lærer øvelserne at kende og laver dem rigtigt.

  • Kondition
    2/4
  • Styrke
    3/4
  • Fleksibilitet
    1/4
  • Balance
    1/4
  • Intensitet
    2/4
  • Koreografi
    0/4