FAQ

Svar på ofte stillede spørgsmål.

18. Juli 2022

1) Hvordan kan jeg fjerne en medarbejder fra firmaaftalen?

Svar: E-mail sendes til erhverv@sats.com. Husk at anføre fra hvilken dato det skal overføres fra, minimum fra nærmeste første i måneden.

2) Vi har ændret faktureringsadressen, hvad skal vi gøre?

Svar: Send en e-mail til erhverv@sats.com og fortæl om ændret faktureringsadresse. Hvis faktura allerede er sendt, træder ændringen i kraft fra den følgende måned.

3) Hvordan får en medarbejder adgang til en firmaaftale?

Svar: Hvis i har en firmaaftale skriver i til erhverv@sats.com og oplyser startdato.

4) Kan et firmamedlemskab sættes i bero?

Svar: Et medarbejderbetalt medlemskab kan sættes i bero jf. vores generelle bero vilkår og betingelser og kan berosættes via vores hjemmeside, under ’min side’.

Firmabetalte medlemskaber kan ikke sættes i bero.

5) Kan man opsige et firmabetalt medlemskab?

Svar: Virksomheden har kun mulighed for at overføre medarbejdere ud af ordningen ved evt. ophør i virksomheden, og derefter tilknytte en ny. Firmabetalte medlemskaber kan ikke opsiges.

7) Vi vil opsige vores firmaaftale:

Svar: Så gælder standard opsigelsesperiode i henhold til selskabets rammeaftale på 3 måneder fra den første i den følgende måned. Opsigelsen sendes til erhverv@sats.com

8) Hvad betyder det at have en firmaaftale?

Svar: Hvis man kan levere minimum 10 medlemskaber giver det adgang til flere firmafordele, oftest i form af rabat på medlemskaber.